NL

NL FR

Betaalmogelijkheden

Betalen bij smartphoto is eenvoudig en veilig



Alle bestellingen kunnen elektronisch via Maestro, Visa, MasterCard, PayPal worden betaald. Ook achteraf betalen is mogelijk via Klarna.

De betaalmogelijkheden

1. Betalen via bankkaart

Een betaling met Bancontact of Maestro gebeurt via het online portaal van je eigen bank door middel van je bankkaart.

2. Betalen via kredietkaart

De betaling door middel van een creditcard gaat via een beveiligde verbinding. Dit kan zowel VISA als MasterCard zijn.



3. Betalen via de Bancontact-app

De betaling gebeurt met de bancontact-app op je smartphone.



4. Betaling via PayPal

Betalen kan ook via PayPal. Je bankrekening of creditcard wordt aan een PayPal-rekening gekoppeld. Nadat een betaling is goedgekeurd trekt PayPal het bedrag direct af van je rekening.

Een Paypal rekening?

  • Je hebt reeds een PayPal rekening? Tijdens de betaling word je automatisch doorgestuurd naar de PayPal pagina. Wanneer je de betaling hebt afgerond, word je automatisch teruggestuurd naar onze website.
  • Je hebt nog geen PayPal rekening? Om te kunnen betalen via PayPal dien je eerst een account aan te maken op www.paypal.be. Via PayPal kan je online betalingen uitvoeren met enkel je e-mailadres en je wachtwoord.

5. Betalen via Apple Pay

Shop je met een Apple toestel? Dan kan je ook betalingen uitvoeren via Apple Pay.
Voeg hiervoor je creditcard, pinpas of prepaidkaart toe aan de Wallet-app op je iPhone en eventueel andere devices waarmee je Apple Pay wilt gebruiken. Deze feature werkt op iPhone, Apple Watch, Mac en iPad.



6. Achteraf betalen via Klarna

Betaal met Klarna tot 30 dagen nadat je bestelling wordt verzonden. Je hoeft niet te betalen alvorens je je order ontvangen hebt. Je zal een e-mail van Klarna ontvangen met een betalingsuitnodiging na verzending. Nadien heb je 30 dagen de tijd om te betalen via Bancontact of de app van Klarna. Om betaling na levering mogelijk te maken, vragen wij een servicekost van € 0,99. Deze betalingsoptie is mogelijk voor aankoop van alle producten behalve vouchers en cadeaubonnen of betalingen met BTW factuur. Mogelijk voor alle leveringen binnen België indien leveringsadres en facturatie adres hetzelfde zijn.

Hoe werkt het?

  • Na het aanmaken van je product kies je bij het afrekenen voor Klarna als betaalmiddel.
  • Zodra je product wordt verzonden ontvang je van Klarna een e-mail met betaalinformatie en een link die je naar de website van Klarna stuurt.
  • Je hebt hierna 30 dagen tijd om de betaling op de website van Klarna of via de Klarna app in orde te brengen. Je kan dus betalen nadat je je product hebt ontvangen.

Wat is Klarna juist?

  • Klarna is een Zweedse betalingsdienstverlener die de eindverantwoordelijkheid opneemt voor een veilige betaling en die je toelaat je bestelling tot 30 dagen na datum te betalen.

Hoe werkt "Betalen binnen 30 dagen"?

Zodra je bestelling onderweg is, ontvang je een e-mail met betalingsinstructies van Klarna. Je hebt dan 30 dagen tijd om je bestelling uit te proberen en slechts te betalen als je tevreden bent. Vervolledig de betaling online, als het jou past, zonder extra kosten, via de vermelde link in je e-mail. Betalen kan via kredietkaart of betaalkaart in de Klarna app of door je aan te melden bij https://www.klarna.com/be. De status van je betaling kan je raadplegen via de Klarna applicatie.

Wat zijn mijn betalingsopties met Klarna?

Je kan onmiddellijk betalen met betaalkaart of kredietkaart bij het afrekenen of je kunt gebruik maken van de Betalen binnen 30 dagen betalingsoptie, waarbij je de goederen kan betalen zodra je ze ontvangen hebt. Je kunt steeds je uitstaande betalingen bekijken in de Klarna app.

Wat indien ik niet tijdig betaal of ik vergeet te betalen?

De betaling is verschuldigd binnen een termijn van 30 dagen. Om je te herinneren op tijd te betalen, zal Klarna je twee dagen voor de betaling verschuldigd is een herinnering sturen via e-mail om te betalen - en, indien de betaling veel te laat is, zullen zij je ook een bericht of brief sturen.

Is mijn betalingsinformatie veilig?

Betalingsinformatie wordt veilig verwerkt door Klarna. Er worden geen kaartgegevens overgedragen aan of bewaard door smartphoto. Alle transactie vinden plaats via verbindingen die beveiligd zijn met de nieuwste veiligheidsprotocollen in functie van industriestandaarden.

OPGELET! Betalen via Klarna kan niet in volgende situaties:

  • Bij bestellingen van cadeaubonnen
  • Bij bestellingen van product vouchers zoals fotoboek of canvas bonnen
  • Bij leveringen naar het buitenland
  • Bij betalingen met BTW factuur

Terugzendingen en annulaties

  • In geval van een probleem met je bestelling of je levering, kan je de smartphoto klantenservice contacteren via contact.nl@smartphoto.be. Indien de bestelling werd geannuleerd zal Klarna de betalingsaanvraag annuleren, of je het geld binnen 5 dagen terugstorten ingeval je reeds had betaald.
  • De terugbetaling zal steeds gebeuren op eenzelfde wijze waarop je de betaling hebt uitgevoerd.
  • Bekijk onze pagina smartgarantie" om na te lezen in welke gevallen je kan gebruikmaken van deze service.

Onder welke voorwaarden kan ik gebruikmaken van Klarna?

  • Om Betalen binnen 30 dagen te gebruiken, moet je ten minste 18 jaar oud zijn. Hoewel deze mogelijkheid uitgebreid wordt gepromoot, is Betalen binnen 1 dagen onderhevig aan je financiële omstandigheden
  • Klarna biedt Betalen binnen 30 dagen aan op basis van een aantal factoren zoals waarde van de bestelling, voorgaande bestelgeschiedenis en beschikbaarheid van het item. Als je ouder bent dan 18 jaar, kan je jouw kansen verhogen om Betalen binnen 30 dagen aangeboden te krijgen door te verzekeren dat je uw volledige naam en correcte adresgegevens verstrekt en door te verzenden naar uw geregistreerd facturatieadres. Alle bestellingen worden individueel beoordeeld. Het feit dat je Betalen binnen 30 dagen al eerder hebt gebruikt, betekent niet dat de dienst aangeboden zal worden bij elke bestelling en ook, indien het geweigerd wordt, betekent dit niet dat de dienst geweigerd zal worden voor alle toekomstige bestellingen.
  • Hoewel deze betalingsformule zeer flexibel en zeer comfortabel is, dringen wij erop aan dat je over de financiële middelen moet beschikken om de betaling van je bestelling te verzekeren. De bestelling wordt bevestigd en de productie van je bestelling wordt gestart zodra de bestelling door jou werd bevestigd.

Ik heb een andere vraag over mijn betaling met Klarna

Bij vragen over je Klarna betaling, raden we je aan rechstreeks contact op te nemen met de Klarna klantenservice. of via de contactinformatie in de e-mail die je van Klarna hebt ontvangen. Bij vragen over je product of levering, kan je contact opnemen met de smartphoto klantenservice via contact.nl@smartphoto.be

Nuttige informatie!

1. Is mijn betaling veilig?

De volledige betaling wordt behandeld door een extern bedrijf. Adyen is gespecialiseerd in veilige betalingstransacties. Alle gegevens worden doorgestuurd met hoge encryptie standaarden om een veilige transactie te garanderen. Je kredietkaartgegevens worden nooit op onze servers bewaard.

2. Een factuur met BTW nummer nodig

Tijdens het plaatsen van je bestelling kan je bij 'Betalingsmethode' je facturatieadres aanpassen. Hierbij kan je bedrijfsgegevens en BTW-nummer toevoegen. Nadat je jouw bestelling geplaatst hebt, vind je de PDF van je factuur terug op jouw account onder ‘Mijn bestellingen’. Je kan de factuur daar zelf printen.
Het is niet mogelijk een factuur aan te vragen voor betalingen met Klarna of wanneer je je bestelling reeds hebt afgerond.

3. Heb je nog vragen?

Onze klantendienst staat voor je klaar! Stuur een e-mail naar contact.nl@smartphoto.be en we helpen je zo snel mogelijk verder.