NL

NL FR
smartgarantie

In welke gevallen kan ik gebruikmaken van de smartgarantie?

  • Een te late levering: Heb je je pakket nog niet ontvangen 10 dagen nadat je een bevestiging van verzending kreeg? Je bestelling wordt GRATIS opnieuw verzonden!


  • Beschadiging: Werd je product beschadigd tijdens het transport? Je bestelling wordt GRATIS opnieuw verzonden!


  • Voutje gemaakt? Je bent een woord vergeten in de tekst of je hebt per ongeluk de foute foto's geselecteerd? Pas jouw fotoproduct zelf aan. Je bestelling wordt GRATIS opnieuw verzonden!


  • Een ander probleem? Je fotoproduct voldoet niet aan je verwachtingen of vertoont een imperfectie? Je bestelling wordt GRATIS opnieuw verzonden!
Meer Minder
In welke gevallen kan ik gebruikmaken van de smartgarantie?

Hoe kan ik gebruikmaken van de smartgarantie?

Stap 1: Ik stuur een e-mail naar de klantendienst via contact.nl@smartphoto.be met daarin mijn bestelnummer en als titel: "smartgarantie" + het probleem.


Stap 2: In het geval dat je jouw product(en) reeds hebt ontvangen: Ik geef aan om welk(e) product(en) het gaat en stuur een foto mee als bewijs dat duidelijk aangeeft wat het probleem is.


Stap 3: In het geval van een te late levering: Ik controleer mijn leveradres om zeker te zijn dat dit correct is. Ik bevestig dat mijn pakket niet door iemand anders van de familie, buur of huisgenoot in ontvangst is genomen. In geval van een foutje kan je zelf de nodige aanpassingen aan je bestelling doorvoeren.


Stap 4: De klantendienst van smartphoto bevestigt enkele dagen later de reproductie van de producten.


Meer Minder

Hoe kan ik vergissingen vermijden? Hier enkele tips:

  • Controleer de grensgebieden van je foto buiten de gestippelde snijlijnen. Het stuk dat er buiten valt, zou kunnen wegvallen tijdens ons productieproces. Herkadreer je beeld binnen de stippellijnen om voldoende marge laten bij bv. een fotoboek.

  • Herlees je teksten aandachtig om typfouten te voorkomen.

  • Controleer ook de kleuren en lettertypes die je gebruikt hebt. Gebruik de "Voorbeeld" functie in onze editor.

  • Controleer de resolutie van je foto's: indien je in onze editor een driehoekvormig icoon met uitroepteken op je foto's ziet is de resolutie niet hoog genoeg om correct en scherp te drukken. Je foto loopt dan het risico 'gepixeld' te zijn.
Meer Minder
Hoe kan ik vergissingen vermijden? Hier enkele tips:

We staan voor je klaar

Heb je een probleem of eender welke vraag? Onze klantendienst staat voor je klaar. Contacteer ons via het contactformulier en wij helpen je zo snel als we kunnen verder.
Meer Minder

Reviews over onze service

We krijgen bij smartphoto veel complimenten over onze uitstekende klantenservice en dat is natuurlijk niet zomaar. Dagelijks stellen we ons opnieuw in vraag hoe we onze service aan klanten verder kunnen verbeteren. Klantentevredenheid is voor ons de absolute topprioriteit. Ontdek in de reviews hoe klanten onze service beoordelen.
Meer Minder

Gelieve even te wachten...